Ubieram się bardziej na sportowo. Myślę że koszule, sportowe buty, luźniejsze koszulki, jak najbardziej do mnie pasują. Oczywiście od czasu do czasu ubiorę się elegancko i pewnie kiedyś napisze o tym post. Ten styl odzwierciedla moją osobowość, pokazuje jak wesoła jestem. Moi znajomi sami do mnie mówią: "Gabrysia, ten styl to ty i nie zmieniaj go", ale słyszę także negatywne opinie na ten temat: "Ubierasz się jak chłopak" i wtedy staram się takie coś zignorować ponieważ to mój styl i mi się ma podobać, a nie komuś. Moim ulubionym zestawem jest normalna biała bokserka, męska koszula w kratę, czarne rurki i białe, krótkie converse:
(Sklep: H&M)
(Nie pamiętam skąd ją mam :'D)
(Sklep: Primark)
(Sklep: Foot Locker)
To na tyle w tym poście :) Możecie pisać o czym chcielibyście następny post ;) Wy też możecie napisać w komentarzach jaki macie styl i jak reagują na niego wasi znajomi ;)
Ps. Przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione wieczorem i na dodatek aparatem w telefonie :c
Pozdrawiam Rebel Queen xx





